Fórum - Zobrazit téma - How To Fix QuickBooks Error 6123 - www.WMHelp.cz
forum.WMHelp.cz
O všem, co souvisí s Windows Mobile
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny  RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

How To Fix QuickBooks Error 6123

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> Acer
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Michaeltaylor12
plavčík
plavčík


Registrace: 2.12. 2019
Příspěvky: 90

PříspěvekZaslal: út 02. červen, 2020 14:18    Předmět: How To Fix QuickBooks Error 6123 Citovat

How to Fix QuickBooks Error 6123:

Make sure your server is set up fir the QuickBooks database manager
QuickBooks File Doctor,
Download and run the application
Open the application
The name of your company file should be listed in the drop-down list or you would have to browse it.
Select Check File Damage only
Choose Diagnose File
Enter your admin password and then click Okay.
A message would appear which would tell you that your company file is being upgraded to a newer version. If so, select either Open File InNewer Version or Repair File In Existing Version.
Follow the rest of the steps provided by the QuickBooks File doctor and your error should resolve.
If your error does not resolve, try rebooting your system.
Make sure you copy the file locally, when you are trying to restore a back-up or portable copy of any file.
Check if your QuickBooks is updated to the latest update. If yes, then move on to the next solution. If not, update it and see if it resolves your issue.
Try restarting your computer, by this, any application which might be conflicting would stop, it reloads the operating system, and re-stablishes network connection.
If the problem is in multi-user, try this:
Rename your ‘.ND’ and ‘.TLG’ file.
Re-scan your company file using Database Server Manager
Set proper folder permissions
Check Firewall and Anti-Virus ports
If the problem is in Single-user:
Move company file to a different location
Use the auto data recovery Feature
Create a new Windows user
If none of the above methods work, you can always approach the helplines provided by the company for these issues. There are two types of helplines provided:
A helpline contact number which is available from 6 am to 6 pm from Monday to Friday.
There is also a helpline website which has a detailed guideline which you can use to resolve the issue.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> Acer Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Reklama / Ceník
Vstup pro inzerenty




Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály WMHelp.cz, informace ze světa Windows Mobile, asistenční služby. ISSN 1802-5684
RSS News | RSS Downloads | Atom News | Atom Downloads | Plucker Text | Plucker Color | Plucker Gray | PDA verze | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů