Fórum - Zobrazit téma - omgeving voor een - www.WMHelp.cz
forum.WMHelp.cz
O všem, co souvisí s Windows Mobile

FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny  RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

omgeving voor een

Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> Palm
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
lasky1994
nováček
nováček

Registrace: 16.11. 2017

PříspěvekZaslal: pá 08. prosinec, 2017 4:40    Předmět: omgeving voor een Citovat

Ja, Asics Gel lyte 3 Femme er is vrij veel om uit te kiezen! Ik denk dat het winnen van mijn gouden medaille in Londen mijn grootste prestatie was. Mijn vader was een zilveren medaillewinnaar in de Olympische Spelen van 1968 en ik was altijd al op een dag gewild om dat te kunnen doen en zijn medaille nog beter te maken.

Wie zou je liever zien, Mo Farah of Usain Bolt? Ik geniet van het kijken naar atletiek als ik niet race. Weet je, het kijken naar al deze jongens is echt geweldig omdat Nike Air Max Thea Mens ze de beste atleten ter wereld zijn. Dus ik kijk meestal naar de hele atletiek en Nike Air Max 90 Womens White geniet van bijna alle evenementen.

Wie is de grootste ooit loper? Wauw. Ik waardeer alle atleten. Elke keer als we verschillende mensen hebben, verschillende tijden, verschillende seizoenen ... En mensen in de jaren 1950, 60 en 70 hadden niet echt de faciliteiten die we nu hebben, en ze waren ook echt geweldige atleten. Voor het moment is Usain Bolt, denk ik, de grootste atleet aller Nike Free Run 3 Heren tijden.

Grappig genoeg, heeft Greg Rutherford je vorige week genoemd. Welnu, iedereen kan zijn mening hebben, maar als het gaat om sprinten heeft Bolt zoveel medailles en zoveel kampioenschappen gewonnen - hij is de snelste man ter wereld. Dus ik denk dat het eerlijk genoeg is om te zeggen dat hij veel heeft bereikt, zich vorig jaar aanmeldde voor een triatlon op de middellange Nike Air Max Thea Heren afstand in een moment van haast en deze zaterdag had ik zes pijnlijke uren om over dat moment van waanzin te piekeren terwijl ik deelnam aan de Vitruvius triatlon in Rutland.

Rutland water is een prachtige omgeving voor een race, vol met vriendelijke concurrenten, behulpzame marshals en een uitdagende baan. De start van het zwemmen is bij zonsopgang en ik was bijna teleurgesteld toen mijn 1,9 km zwemmen eindigde en ik uit het water moest komen, omdat ik er zo van Nike Air Max 90 EM Dames genoten had. De "golvende" 85 km lange fietscursus werd absoluut "heuvelachtig" in de tweede ronde, maar het was de halve marathon aan het einde waar ik tegenop zag. Lopen is de mijn minst sterke discipline, maar mijn eerste ronde leek redelijk comfortabel voorbij te gaan als we langs de rand van het stuwmeer renden, zelfs als we werden gehinderd door wind die de dam overstak.
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> Palm Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

Přejít na: