www.WMHelp.cz

Placená hot-line v provozu!
Publikováno: 04.06.2007
Téma: Informace a oznámení


WM Help rozšiřuje spektrum poskytovaných služeb - již od pátečního poledne 1. 6. 2007 plně funguje placená verze telefonické technické podpory všem uživatelům přístrojů s operačním systémem Windows Mobile. Více informací o bližších podmínkách stejně jako o možnosti nárokovat bezplatnou podporu najdete uvnitř článku...



Placená linka je dostupná nejen každému uživateli platformy Windows Mobile, jak bylo řečeno v úvodu, ale i Palm OS. Odpovídající operační systém si zvolíte sami jednoduchým výběrem z hlasového konverzantu po dovolání na číslo 900 26 26 26. Pro urychlení výběru je dobré vědět, že ihned po spojení lze na klávesnici mobilu nebo telefonu s tónovou volbou stisknou jedničku (1) pro Windows Mobile nebo dvojku (2) pro Palm OS. Pokud byste si v tuto chvíli nevěděli rady, systém vás během chvilky automaticky přepojí na operátora, který sám zařídí přepojení na odpovídající oddělení.

Za minutu spojení zaplatíte 26,- Kč včetně DPH (21,85 Kč bez DPH). Nemusíte mít přitom obavy z vysokého telefonního účtu - průměrný hovor netrvá déle než dvě minuty, obvykle se běžný dotaz podaří vyřešit již do minuty první. Ani v případě složitějších problémů, které nelze vyřešit ihned, se nemusíte obávat dlouhých prodlev. V takových případech oslovený operátor hledá odpověď až po ukončení hovoru a výsledné řešení zasílá do čtyř pracovních dnů na mailbox volajícího uživatele. Nejen z tohoto důvodu je na začátku hovoru vždy vyžadován váš e-mailový kontakt. E-mailová adresa zároveň slouží jako relativně anonymní identifikátor volajícího, díky čemuž jsme schopni okamžitě zjistit předchozí historii vašeho případu a maximálně tak zefektivnit poskytovanou podporu. Na výslovné přání volajícího jsme nicméně připraveni poskytovat veškerý servis i bez zapsání mailboxu. V taktovém případě ale nelze garantovat plnou kvalitu. Kromě již zmíněných důvodů evidence vaší elektronické schránky je tu ještě jeden další: ihned po vyřešení dotazu volajícího je totiž naším systémem na nahlášený mailbox odeslán e-mail s výzvou k ohodnocení kontaktovaného operátora. Vaše následné hodnocení slouží pro další zlepšování našich služeb.


Závěrem ještě zbývá vysvětlit způsob, jak získat telefonní kontakt na běžnou linku s nezvýšenou sazbou hovorného, na níž technickou podporu poskytujeme bezplatně. Je to jednoduché - stačí zaregistrovat výrobní číslo vašeho přístroje v našem registračním formuláři a čekat na e-mail s dalšími pokyny. Má to ale své pevně stanového podmínky! Prvně je nutné, aby uživatel byl nejprve zaregistrován a přihlášen na našem portálu (to z důvodu ověření e-mailové adresy). Dále je nezbytné aby zadané výrobní číslo bylo obsaženo v naší databázi přístrojů s nárokem na bezplatnou technickou podporu. V současné době se tento nárok vztahuje jen na komunikátory značky E-TEN (Glofiish) a to z distribuční sítě oficiálního dovozce (E-Shop s. r. o.). Posledním omezením je skutečnost, že podpora se vztahuje jen na přístroje, které nebyly staženy z oficiální distribuce déle, než před 12 měsíci.

Věříme, že si uživatelé Windows Mobile naše služby brzy oblíbí stejně, jako příznivci platformy Palm OS, které ji na portálu PalmHelp.cz mohou využívat již druhým rokem.





Tento článek si můžete přečíst na webu www.WMHelp.cz
http://www.wmhelp.cz/html

Tento článek najdete na adrese:
http://www.wmhelp.cz/html/modules.php?name=News&file=article&sid=10