www.WMHelp.cz

HTC mění tvář, chystá novou kampaň
Publikováno: 29.10.2009
Téma: Informace a oznámení


Tchajwanské HTC po delší době připravilo další marketingovou změnu. Tu první, kdy se značka rozhodla vystupovat pod vlastním jménem a se sloganem HTC Innovation, nahradí nová vlna. Té bude vévodit slogan Quietly brilliant a celá kampaň ponese název You.



Heslo HTC Innovation ve vodách mobilních telefonů zdomácnělo skoro tak, jako letité a otřepané „Nokia, Connecting people“. HTC se ale rozhodlo pro změnu, přichází nová kampaň nazvaná YOU. V ní bude HTC propagovat své produkty v centru jakýchsi „čmáranic“. Prvním příkladem aplikace této kampaně je propagace modelu HTC HD2. Tu najdeme třeba na evropských domovských stránkách výrobce.



Kampaň You je koncipována jako celosvětová a v následujících týdnech se objeví ve dvaceti zemích světa. Česká republika pravděpodobně nebude v tomto seznamu chybět. Nová kampaň se soustředí na fakt, že HTC chce nabízet zařízení, která se snadno přizpůsobí uživatelům a jejich potřebám. Kampaň se tak točí okolo myšlenky „Nepotřebuješ dostat telefon. Potřebuješ, aby telefon dostal tebe.“. HTC chce tedy jasně dát najevo, že hlavním prvkem v souhře je samotný zákazník, nikoliv jeho telefon.



Zároveň začne HTC používat nový slogan, který je ještě o něco odvážnější, než dosavadní HTC Innovation. Dostát totiž sloganu Quietly brilliant bude od HTC vyžadovat opravdu velké úsilí. Myšlenku Quietely brilliant má na svědomí londýnská kreativní agentura Figtree. Celou kampaň You pak HTC vytváří s americkou agenturou Deutsch LA Inc. S kampaní se máme setkat ve všech současných druzích médií. Počítá se s nasazením televizních reklam, reklam v tisku i na ulicích a také samozřejmě na Internetu.

Kampaň HTC You přestavuje novou marketingovou vlnu výrobce. Ten se teprve před několika lety rozhodl masově vystupovat pod vlastní značkou. S výrobky HTC jsme se totiž až do té doby setkávali jen pod značkami mobilních operátorů, značkou Qtek, kterou HTC vytvořilo a také pod značkami dalších firem (například Dopod). Firma se ale rozhodla pro výrazný obrat a kromě přístrojů pro některé operátory (zejména T-Mobile) se snaží vystupovat co nejvíce pod vlastní značkou. Zvýšit povědomí o ní má za úkol právě nová kampaň.





Tento článek si můžete přečíst na webu www.WMHelp.cz
http://www.wmhelp.cz/html

Tento článek najdete na adrese:
http://www.wmhelp.cz/html/modules.php?name=News&file=article&sid=993