Kdy neposkytujeme bezplatné poradentství? - www.WMHelp.cz

Kdy neposkytujeme bezplatné poradentství?






Existují tyto podmínky, za nichž nenabízíme poradenství na lince s nezvýšenou sazbou hovorného:

  • Uživatel nezaregistroval přístroj, pro nějž nárokuje podporu.

  • Přístroj nepochází z distribuční sítě oficiálního dovozce pro Českou nebo Slovenskou republiku, kterým je pro značku Palm společnost RRC-CZ/DIFO a pro značku E-TEN společnost E-SHOP s. r. o.

  • Uplynulo 12 měsíců od ukončení distribuce přístroje v ČR (neplatí v případě, že jsme již potvrdili registraci). Pozor! Ukončení prodeje distributory ještě neznamená ukončení prodeje u koncových prodejců. Může se tak stát, že v maloobchodní síti zakoupíte přístroj, který již 12 měsíců není oficiálně dovážen na český/slovenský trh a registrace vám tak nebude uznána!

  • Uplynulo 180 dní od potvrzení řádné registrace.

  • Je vyžadováno poradenství pro nelegálně získaný software.


  • I v případech, kdy z výše uvedených důvodů nelze využít bezplatné telefonické podpory, stále se ještě můžete obrátit na standardní linku technické pomoci WM Help 900 26 26 26.







    Copyright © www.WMHelp.cz
    Všechna práva vyhrazena.

    Publikováno: 20.06. 2007 (1796 čtenářů)

    [ Zpět ]

    Reklama / Ceník
    Vstup pro inzerenty




    Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály WMHelp.cz, informace ze světa Windows Mobile, asistenční služby. ISSN 1802-5684
    RSS News | RSS Downloads | Atom News | Atom Downloads | Plucker Text | Plucker Color | Plucker Gray | PDA verze | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů