Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
FRED nováček
Registrace: 5.8. 2008 Příspěvky: 2
|
Zaslal: út 05. srpen, 2008 9:07 Předmět: problém s přístrojem |
|
|
Zakoupil jsem před 14 dny přístroj MiO A 702 s aplikací iGO8, kterou mám na paměťové kartě. V průběhu běhu navigace se několikrát zasekla uprostřed cesty. Jinak třeba celý den fungovala bez záseků. Zásek byl takový, že nešlo nic jiného dělat než resetovat. Po posledním resetu došlo k tomu, že přístroj nabíhal pouze do režimu oranžové obrazovky MiO Digi Walker a dál se nehne. Tato obrazovka svítí několik hodin bez další akce a nejde vypnout vypínačem opět pomůže pouze reset. Podle návodu jsem provedl reset paměti (obnovení továrního nastavení) v očekávání, že mi telefon nabídne postup uváděný v bodě 11.2 návodu, tedy že nabídne průvodce a já budu postupovat dle instrukcí. Tak tomu však není.
Po stisknutí obou uváděných kláves najednou dojde telefon až do stádia vibrací. Pak naběhne ořanžová obrazovka a začne start Windows mobile. Nakonec se po zacinkání objeví obrazovka požadující vystředění kříže pobíhajícího po poklepu na dispaly a nakonec se tento vystředí. Poté se již nic neděje. Pokud se mi podaří pokračovat, tak po několikerém stisku OK, ale ne vždy. Potom naběhne bílá stránka se sdělením, že telefon se bude během 3 s restartovat a proběhne restart s opakujícím se stavem. Dále jsem zkoušel telefon připojit k PC prostřednictvím Microsoft ActiveSync, ale telefon nenalezen. Pokud je možno problém dle Vašich instrukcí odstranit bez toho, abych musel využít reklamační opravy prosím poraďte. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> redaktor <<
Registrace: 2.5. 2007 Příspěvky: 271
|
Zaslal: út 05. srpen, 2008 12:38 Předmět: |
|
|
No řekl bych, že to vypadá na tu reklamaci. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PeNik nováček
Registrace: 25.8. 2007 Příspěvky: 33
|
Zaslal: út 05. srpen, 2008 17:31 Předmět: |
|
|
nepomohlo by vyjmutí flash karty? U mé E-TEN M700 když byla vložená flash, tak vždy po továrním nastavení nedošlo k nainstalování customize od E-TENu (skončilo to errorem) a musel jsem aplikace instalovat ručně. Po vyjmutí karty vše OK. Po nainstalování svého přístroje jsem kartu zformátoval ve čtečce a od té doby mám pokoj a je vše plně funkční. Třeba to s tím nesouvisí, ale zkusil bych to. _________________ Siemens S6 - Motorola d520 - Nokia 3210 -> Nokia 6310i -> SE T630 -> Nokia 6630 -> E-TEN M700 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRED nováček
Registrace: 5.8. 2008 Příspěvky: 2
|
Zaslal: čt 07. srpen, 2008 9:51 Předmět: |
|
|
Badel má pravdu kontaktoval jsem poradnu Mio a bylo mi doporučeno zaslání přístroje do servisu. Už je zabaleno. Jinak jsem vyzkoušel vše včetně vyndání karty, ale reaguje pouze tak ,jak jsem již popsal. Díky za rady. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PeNik nováček
Registrace: 25.8. 2007 Příspěvky: 33
|
Zaslal: čt 07. srpen, 2008 11:27 Předmět: |
|
|
Tak to je opravdu servis _________________ Siemens S6 - Motorola d520 - Nokia 3210 -> Nokia 6310i -> SE T630 -> Nokia 6630 -> E-TEN M700 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|