Fórum - Zobrazit téma - Fix QuickBooks POS Error Code 121 - www.WMHelp.cz
forum.WMHelp.cz
O všem, co souvisí s Windows Mobile
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny  RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Fix QuickBooks POS Error Code 121

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> Ostatní
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Michaeltaylor12
nováček
nováček


Registrace: 2.12. 2019
Příspěvky: 76

PříspěvekZaslal: út 07. duben, 2020 12:53    Předmět: Fix QuickBooks POS Error Code 121 Citovat

Solution-QuickBooks Error Code 121

Delete all the data of the “Entitlement Client folder” and remove the “WSActivity.xml file.” Ensure to stop all POS processes and services, before you look to perform the resolution steps.

Choose the “Task Manager”
• Choose the “Processed” and close all active processes.
• Shut the “task Manager.”
• Enter “services.MSC” in the field and press enter
• Now open “services window” and search for QB POS “Data manager vXX
• Shut all the services & stop every service window.
The above steps should solve the issue, however, in case if you are still stuck it is best to seek technical help at QuickBooks point of sale support.

Delete the “Needed Files”:

Go to the hidden Windows folders
1. Windows 8.1 & 8
2. Vista & Windows 7
3. Windows XP
Navigate to the location as per the Operating system:
1. For Windows 8 and 8.1 -C:\ Program Data\Intuit\Entitlement Client\v8.0
2. For Vista and Windows 7- C:\Program Data\Intuit\Entitlement Client\v8.0
3. For WindowsXP-C:\DocumentsandSettings\AllUsers\ApplicationData\Intuit\EntitlementClient\v8.0
Now Select all files present in the folder
Click Delete.
Navigate to the previous location- C:\ Program Data\Intuit\QuickBooks Point of Sale XX.0.
Go to the INI folder & delete the “WSActivity file.”
Open POS again & download and install the required updates.
Finish “the registration process.”
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Reklama / Ceník
Vstup pro inzerenty




Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály WMHelp.cz, informace ze světa Windows Mobile, asistenční služby. ISSN 1802-5684
RSS News | RSS Downloads | Atom News | Atom Downloads | Plucker Text | Plucker Color | Plucker Gray | PDA verze | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů