Fórum - Zobrazit téma - how to Resolve QuickBooks Error 6000? - www.WMHelp.cz
forum.WMHelp.cz
O všem, co souvisí s Windows Mobile
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny  RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

how to Resolve QuickBooks Error 6000?

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> Servis
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Michaeltaylor12
plavčík
plavčík


Registrace: 2.12. 2019
Příspěvky: 90

PříspěvekZaslal: st 13. květen, 2020 13:49    Předmět: how to Resolve QuickBooks Error 6000? Citovat

In case you are attempting to open your company file and you suddenly receive an error called QuickBooks Error 6000QuickBooks Error 6000. This error is generally followed by 3 or 4 more digits and a message comes along with it showing that you are not able to open the company file.

In case you are opening the file locally
This indicates that you are opening a file that is stored on the same device wherein QuickBooks software is set up.

Solution 1: Rename the .ND and .TLG files
The .ND and .TLG files are part of your QuickBooks files. These are configuration files that authorize QuickBooks to run a company file in a network or multi-user environment.

In case these files are corrupted or damaged, you will bump into these errors when you open your QuickBooks files. Renaming these files will not let you lose your QuickBooks data. These files are automatically re-built while you rescan using the QuickBooks Database Server Manager and while you open your company file.

Open the folder that has your company file.
Look for the files with the same file name as your company files but with extensions.ND and.TLG.
company_file.qbw.nd
company_file.qbw.tlg
Right-click on every file and choose Rename. Add the word OLD at the end of every file name.
Example: company_file.qbw.nd.OL

Open QuickBooks again and prepare to sign in to your company file. If the same issue occurs, proceed to the next solution.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> Servis Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Reklama / Ceník
Vstup pro inzerenty




Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály WMHelp.cz, informace ze světa Windows Mobile, asistenční služby. ISSN 1802-5684
RSS News | RSS Downloads | Atom News | Atom Downloads | Plucker Text | Plucker Color | Plucker Gray | PDA verze | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů